Subject: [POSSIBLE SPAM]HAP programmi raames nõutavad veeproovid
From: "Gerli Aavik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 12:23:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun selgitust HAP määruses välja toodud veeproovi analüüsi nõude kohta.

Millises ulatuses joogivee kvaliteeti tõendav analüüs on Terviseameti 
hinnangul vajalik?

Hajaasustuse programmi määruses on kirjas:
 (4) Toetuse saaja peab esitama kohalikule omavalitsusele ettenähtud vormil, 
viisil ja tähtaja jooksul nõutud informatsiooni ja toetuse kasutamise 
aruande koos järgmiste dokumentidega:
  1) kulu- ja maksedokumentide koopiad;
  2) veevarustussüsteemide valdkonna projekti puhul pärast projekti 
lõppemist tehtud joogivee kvaliteeti tõendav analüüs ulatuses, mida peab 
vajalikuks Terviseamet, välja arvatud juhul, kui projekti eesmärk oli 
torustiku ehitamine või pumba paigaldamine olemasolevasse kaevu.

Heade soovidega

Gerli Aavik

Dokumendihalduse spetsialist

Puurkaevumeistrid OÜ

+372 5303 0068

[email-masked]

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4w3XLYVh5cdrgSh6F1YbiIdltM7g1tscMpCUKlnfe7HdYzZVDR2tkE26U_VYgVCcoBXP4A0j8ffpV7S>

**Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne ning selle 
edastamine asjasse mittepuutuvatele osapooltele ei ole lubatud.**